Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Tauler d'anuncis Formacio i treball Ajudes i subvencions

Pròxims events

XXI Fira de la Magdalena.

14 Juliol 2017a16 Juliol 2017

xxi-fira-de-la-magdalena.jpg

DIVENDRES 14 DE JULIOL DE 2017:

XXI Concert Extraordinari Fira de la Magdalena de la Unió Musical de Vilafranca.

Obres: Panderola Leré, de Rafael Beltrán; Simfonia n.1, de Gustav Mahler; i Sofia, pasdoble de Pau Monfort (estrena absoluta).
Lloc: Frontó Municipal de Vilafranca.
Hora: 22:30 h.

DISSABTE 15 DE JULIOL DE 2017:

Obertura del recinte firal per als expositors i ramaders.

Lloc: Secció Comercial (Avinguda de Castelló, C/ Doctor Manuel Palomo, Plaça d’En Blasc) i Secció Ramadera (voltants de la Plaça de Bous).
Hora: De 8:00 a 10:00 h.

XIX Cross Popular Fira de la Magdalena de l’Escola Esportiva de Vilafranca.

Lloc: Plaça Peiró Escala.
Hora: 10:00 h.

Inauguració oficial de la XXI edició de la Fira de la Magdalena. En l’acte participaran l’Alcalde i els Regidors, així com la Reina i les dames de les Festes 2016 de Vilafranca.

Hora: 12:00 h.

Tallers d’artesania demostratius i participatius de la XXI edició de la Fira de la Magdalena. Activitat per a tots els públics.

Lloc: Secció Comercial (Avinguda de Castelló – Casa de Cultura).
Hora: 12:00 h.

Eixida del cavalls. Recorregut des de Vilafranca fins a Les Fonts del Llosar.

Hora: 13:00 h.

Dinar de germanor dels cavallistes.

Lloc: Fonts del Llosar.
Hora: 14:30 h.

Arribada a la secció ramadera dels cavalls participants en la ruta.

Hora: 16:30 h.

Gimcana eqüestre (entrada gratuïta).

Hora: 17:30 h.

Tancament del Recinte Firal.

Hora: 21:00 h.

Concert de l’Associació Cultural “Planakanta” (Folklore llatinoamericà y argentí).

Lloc: Casa de Cultura.
Hora: 22:30 h.

DIUMENGE 16 DE JULIOL DE 2017:

Obertura del recinte firal.

Hora: 10:00 h.

Demostració de Tir i Arrastre.

Hora: 10:00 h.

Lloc: Secció Comercial (Avinguda de Castelló – Casa de Cultura).
Hora: 12:00 h.

Cercavila pel recinte firal, a càrrec del Grup d’Animació La Xalera.

Lloc: Secció Comercial (Avinguda de Castelló, C/ Doctor Manuel Palomo, Plaça d’En Blasc).
Hora: 18:00 h.

Visites guiades al Museu de la Pedra en Sec, l’Ajuntament, l’Església parroquial Santa Mª Magdalena i la Torre de Conjurar.

Lloc de sortida: Tourist Info Vilafranca, situada al C/ Sant Roc, 1.
Horari: Museu de la Pedra en Sec i Ajuntament, a les 17:00 h.; Església parroquial Santa Mª Magdalena i Torre de Conjurar, a les 18:30 h. (els grups es tancaran 5 min. abans de l’inici de la visita. Per favor, siga puntual).
Organitza: Tourist Info Vilafranca.

Clausura de la XXI edició de la Fira de la Magdalena.

Hora: 21:00 h.

EXPOSICIONS:

Exposició: “L’Església de Vilafranca, 450 anys d’un tractat renaixentista en pedra”, a càrrec de l’Ajuntament.

Exposició: “Oliveres mil·lenàries del Territori Sénia”, a càrrec de la Mancomunitat de la Taula del Sénia.

Dates: Dissabte 15 i diumenge 16 de juliol de 2017.
Lloc: Sales Gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca.
Horari: De 17:00 a 20:00 h.

NOTA INFORMATIVA:

L’Ajuntament de Vilafranca es reserva el dret d’alterar o modificar l’orde del programa de la Fira de la Magdalena, sempre que les circumstàncies ho aconsellen.