Descomptes del 10% en el mes del llibre de Vilafranca

25/04/2017 Un any més l’Ajuntament de Vilafranca ha posat en marxa una campanya de descomptes amb motiu del Dia del Llibre. Durant tot el mes d’abril els llibres publicats per l’Ajuntament de Vilafranca o en què ha col·laborat el consistori tenen un 10% de descompte a l’oficina de turisme de Vilafranca. Es tracta de publicacions sobre la cuina local, les rutes i senders, el paisatge de la pedra en sec, les neveres medievals, l’Explorador Andrés, l’historiador Antonio Monfort Tena, les plantes del terme de Vilafranca. entre d’altres temàtiques.