Vilafranca es submergeix en els llibres

-El col·legi i l’Ajuntament celebren actes al voltant de la literatura

26/04/2017 Durant abril Vilafranca viu un complet mes literari. Avui dimecres els alumnes del CEIP Blasc d’Alagó dedicaran una jornada a la literatura amb nombroses activitats.

D’altra banda el proper dissabte es celebrarà de manera oficial el Dia del Llibre amb un contacontes i el lliurament dels premis del tercer concurs sobre punts de llibre que organitza la biblioteca municipal. Aquest any el lema era “Som més de 1.000 socis”. Amb el disseny del guanyador s’editaran punts de llibre que repartirà la biblioteca de Vilafranca.

Així mateix tindrà lloc la presentació del llibre “Ojalá estuvieras aquí” de Julio Cèsar Cano. Es tracta d’una novel·la que relata la vida de l’inspector Monfort, molt vinculat a Vilafranca.