Vilafranca demana ajuda per contractar dos joves

L’Ajuntament de Vilafranca ha sol·licitat ajudes per incentivar la contractació de joves. D’una banda s’han sol·licitat ajudes per contractar joves a partir de 16 anys. Els sol·licitants hauran d’estar inscrits en el SERVEF i en el Sistema de Garantia Juvenil, un aspecte que ha recalcat l’alcalde de Vilafranca, Óscar Tena. Seran contractes amb una durada entre 7 i 12 mesos. Esta contractació es sol·licitaria per reforçar el servei de l’escola infantil.

D’altra banda es sol·liciten ajudes per contractar joves qualificats. Els sol·licitants hauran d’estar inscrits en el SERVEF i en el Sistema de Garantia Juvenil. En este cas es pretén reforçar el servei d’atenció i activitat al poliesportiu.