Vilafranca celebra Sant Isidre

Els veïns de la Partida de Baix del terme de Vilafranca han celebrat la festivitat de Sant Isidre Llaurador al “Peiró” situat a les proximitats de la masia de Cabestany. En l’acte s’ha realitzat la benedicció dels termes per part del rector de Vilafranca. Mitjançant este ritual s’invoca al cel perquè hi haja unes bones collites. A continuació els majorals han repartit el panet entre tots els assistents. El cel amenaçant ha acompanyat els participants durant la cerimònia.