El Rèquiem de Mozart a Vilafranca

L’església parroquial de Santa María Magdalena de Vilafranca ha acollit la interpretació del Rèquiem k.v 626 de W.A. Mozart a càrrec de l’orquestra i cor “Grup de Veus Música Viva”. Han actuat com a solistes Michelle M. Francis Cook (soprano), Felipe Cremades (contratenor), Jesús Álvarez (tenor) i Lluís Martínez (baríton) sota la direcció de Miguel Ángel Martínez Montés. El concert s’emmarca dins dels actes del 450 aniversari de l’inici de la construcció de l’església parroquial de Vilafranca.