Presentació de la nova edició de la Mostra de Teatre Capsigrany

-Els dies 9, 10 i 11 de juny a Vilafranca

Entre el 9 i l’11 de juny Vilafranca viurà la XVIII edició de la Mostra de Teatre Capsigrany. El poliesportiu, la Casa de Cultura, carrers i places de la localitat i el Parador de Festes seran l’escenari de tot tipus d’espectacles per a totes les edats.

Des de Castelló, València, Bizkaia o Granada arriben les companyies seleccionades enguany. El Capsigrany compta amb el suport de l’Ajuntament de Vilafranca, la Diputació de Castelló i la Generalitat Valenciana.

Podeu consultar el programa ací: http://www.ajuntamentdevilafranca.es/capsigrany/programa_capsigrany_2017.pdf