Vilafranca celebra la Pasqua del Llosar

Vilafranca va viure la celebració de la Pasqua del Llosar. Com ja ha succeït en anteriors ocasions la processó va modificar el seu recorregut habitual per a passar per davant de la residència de la Tercera Edat, aspecte que van valorar els residents. Des d’allí es va recórrer els dos quilòmetres que separen Vilafranca de l’ermita del Llosar, on es va celebrar una missa. És costum que en aquesta jornada visiten la població rectors que han estat al càrrec de la parròquia de Vilafranca. Després de la missa la processó va tornar al municipi.