El Consell de Joves de Vilafranca convoca un concurs de logotips

El Consell de Joves de Vilafranca ha convocat un concurs de logotips. Els originals es podran remetre a conselljoventutvilafranca@gmail.com. Les bases són senzilles. S’haurà d’incloure la frase “Consell de Joves de Vilafranca”. El logotip haurà d’incloure un símbol representatiu de la joventut, un símbol que caracteritze a Vilafranca i un color representatiu dels joves de la localitat. Els sis millors es publicaran en Facebook perquè es puguen votar. El guanyador rebrà un premi.