L’Ajuntament destina 180.000 euros a les obres de Miralles del Carro

L’Ajuntament de Vilafranca dedicarà al voltant de 180.000 euros d’aportació municipal per a les obres d’urbanització del carrer Miralles del Carro. El consistori ha incrementat l’aportació de fons en una obra que suposarà una inversió de més de 250.000 euros. Més d’un centenar de propietaris del carrer aportaran al voltant de 90.000 euros, que suposa una mitjana de menys de 1.000 euros per propietari.

L’obra millorarà notablement un carrer que amb els anys ha anat adquirint importància en unir dues parts del poble i estar connectat amb la zona esportiva. Els treballs previstos inclouen l’asfaltat, la construcció de voreres i la dotació de serveis bàsics.