Vilafranca demana ajudes per a restaurar l’antiga llotja medieval

L’Ajuntament de Vilafranca ha sol·licitat ajudes a la Generalitat Valenciana per a restaurar l’antiga llotja medieval, situada baix del Museu de la Pedra en Sec. L’objectiu és convertir l’espai en un centre de recepció de visitants. L’ajuda que s’ha sol·licitat al Consell correspon a una primera fase valorada en uns 150.000 euros.

La regidora de Turisme, Miriam Bellés, ha indicat que el centre de visitants oferirà productes artesanals de la localitat. A més complementarà l’atenció que ja es presta en l’oficina de turisme. Tots dos edificis es troben a uns pocs metres de distància.