Vilafranca acollirà un curs per a cuidadors de malalts amb alzhèimer

La Fundació Alzhèimer Salomé Moliner prepara un taller de formació per a cuidadors formals de persones amb malaltia d’alzhèimer o altres demències. Està previst per als dies 17, 18, 19, 20 i 21 de juliol. El curs, amb horari de 16 a 20 hores, s’impartirà en l’Aula de formació del carrer La Bassa.

Els interessats poden posar-se en contacte amb la Fundació Alzhèimer Salomé Moliner o amb la treballadora social de l’Ajuntament de Vilafranca. El termini d’inscripció acaba el 14 de juliol.

La iniciativa, finançada per la Diputació de Castelló, compta amb la col·laboració del consistori i la Mancomunitat Comarcal Els Ports.