Vilafranca aprova les bases de les ajudes del 0,7%

L’Ajuntament de Vilafranca ha aprovat les bases de les ajudes per a finançar projectes de desenvolupament. L’Ajuntament de Vilafranca dedica el 0′7% del seu pressupost municipal d’inversions a projectes d’ajuda al desenvolupament. La regidora de Serveis Socials, Betlem Pons, ha explicat que l’import de les ajudes és de 8564 euros. D’aquesta manera la localitat manté el seu compromís amb l’ajuda al desenvolupament.

Des de fa més de 15 anys es convoquen aquestes ajudes que han finançat diversos projectes que fomenten el desenvolupament de les zones més necessitades.