La consellera d’Infraestructures aborda amb els alcaldes de Vilafranca i Mosqueruela la situació de les carreteres CV-15 i CV-173.

25/07/2017 La consellera d’Habitatge, Obres Públiques i Vertebració de Territori, María José Salvador, s’ha reunit amb l’alcalde de Vilafranca, Óscar Tena i l’alcaldessa de Mosqueruela, Isabel Gil, per abordar la situació de les carreteres CV-15 i CV-173 En aquest sentit, s’ha acordat actuar de manera coordinada amb l’ajuntament davant el problema de drenatge d’aigües pluvials que pateix Vilafranca i que afecten la inundació de la travessia de la carretera CV-15 al seu pas per la localitat. Segons ha explicat la consellera, en la reunió s’ha acordat “treballar conjuntament i coordinar les actuacions per solucionar aquest problema”. Per a això, l’ajuntament de Vilafranca instal·larà un col·lector i condicionarà les voreres de la CV-15, al mateix temps que la conselleria actuarà a la carretera fresant i rebaixant la capa de formigó i aplicant una capa d’aglomerat asfàltic. Ara, els tècnics hauran d’estudiar la solució més favorable per dur a terme en aquesta carretera. De la mateixa manera, s’ha abordat amb els dos alcaldes la necessitat de seguir millorant la carretera CV-173 entre Vilafranca i Mosqueruela. En aquest punt Salvador ha recordat que la Conselleria ja ha emprès en aquesta carretera obres de condicionament en aproximadament 2 quilòmetres amb una inversió de 400.000 euros.