La col·laboració Generalitat-Diputació farà possible un nou pou per Vilafranca i Benassal

Reunió a la sala de plens de l'Ajuntament

07/08/2017 La Generalitat Valenciana licitarà en les properes setmanes la perforació d’un nou pou d’aigua que abastirà Vilafranca i Benassal. El pressupost s’aproximarà a un milió d’euros. Així s’ha anunciat avui a la visita del president de la Generalitat, Ximo Puig, a Vilafranca. Puig ha estat acompanyat pel president de la Diputació, Javier Moliner, l’alcalde de Vilafranca, Óscar Tena i l’alcaldessa de Benassal, Mari Luz Monterde, així com membres de la corporació local de Vilafranca. La Diputació de Castelló s’ha fet càrrec de la redacció el projecte.

El nou pou serà possible amb la col·laboració de la Generalitat i la Diputació de Castelló. Garantirà el subministrament per Vilafranca, Benassal, la indústria i el turisme d’ambdós municipis.

L’alcalde de Vilafranca Òscar Tena ha destacat que la col·laboració entre administracions farà possible la nova perforació que, un cop executada, en sis o set mesos, aprofitarà la infraestrauctura de bombament que ja està executada amb l’anterior pou de Llargueres. El nou pou arribarà fins a l’aqüífer regional que, segons els estudis, pot proporcionar el cabal suficient.

-Samu 24h

En la visita a Vilafranca el president del Consell, Ximo Puig, ha apuntat que el Samu 24h estarà operatiu per al pròxim hivern. Puig també ha anunciat el suport de l’Institut Valencià de Finances per finançar l’adquisició de maquinària en la indústria de Vilafranca.

Visita a l'església

-450 anys església parroquial

Puig i Moliner han visitat l’exposició fotogràfica sobre els 450 anys de la construcció de l’església parroquial de Vilafranca. Una mostra fotogràfica realitza un recorregut pel temple parroquial. L’exposició es pot visitar a les sales gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca. Així mateix han realitzat un recorregut guiat pel temple parroquial.