Rocio i Mar ja són les reines de les festes

12/08/2017 a les 17.30h

Vilafranca va inaugurar ahir les seves festes patronals en honor a Sant Roc. La presentació de les reines major i infantil de les celebracions va ser l’acte que va marcar de manera oficial l’inici dels actes. El Parador de Festes es va omplir de públic per assistir a la presentació de Rocío Monfort Trujillo com a reina infantil i Mar Zandalinas Milián com a reina major de les festes. L’acte va comptar amb la presència de la corporació municipal, encapçalada per l’alcalde, Óscar Tena. L’acte va finalitzar amb la interpretació del himo a Vilafranca, interpretat per la Unió Musical de Vilafranca. A continuació va tenir lloc el tradicional vals a la Plaça Don Blasco.

Abans, el divendres havia començat amb el muntatge de “cadafals” a la plaça Don Blasco. Aquest any l’associació de Cadafals 8 de setembre se s’ha encarregat de la col·locació de les estructures que tanquen el recorregut taurí. A més l’Ajuntament s’encarrega del muntatge dels “cadafals” públics. Després va arribar el volteig general de campanes anunciant l’inici de les celebracions. A la tarda, al poliesportiu municipal, va tenir lloc una ambientada final de futbol sala en què van resultar vencedors UTE Mosqueruela que es van imposar a Argiles Vega al Moll de Morella. El campionat de festes de Vilafranca congrega equips de diverses localitats veïnes, tant de Castelló com de Terol.

Ja entrat el dissabte va tenir lloc l’entrada del bou Sevilhano de la ramaderia de La Masà, d’Ares.

-Dissabte.

Avui dissabte el dia s’ha iniciat amb la concentració de motos i el tir al plat. Ha continuat amb la inauguració d’exposicions i la Tasca de la Comissió, l’actuació del pallasso Nandet i el concurs de retallades. Aquesta nit tindrà lloc l’embolada del bou Sevilhano, l’actuació del grup Alhaire i l’orquestra Scream amb la discomòbil DML.