Festes de Vilafranca. Avui Sant Roc, després de les penyes i la Mare de Déu d’Agost

16/08/2017 El dilluns Vilafranca va viure un intens dia de les penyes amb jocs infantils, més de 1.000 persones en la fideuà monumental, jocs entre penyes en la plaça de bous i la macrodiscomòbil Jarana Time.

El dia de la Mare de Déu d’Agost va comptar amb missa cantada per la rondalla, inflables per a xiquets, dinar de germanor dels jubilats, desencaixonada de bous, festa asturiana i el Ball Pla.

Avui dimecres 16 d’agost és el dia de Sant Roc i dels xiquets. Després de la diana de la Unió Musical de Vilafranca arriba la missa i processó de Sant Roc. Els xiquets gaudiran amb el concurs de dibuix i la gimcana de selfis. Aquesta vesprada els més xicotets desfilaran disfressats fins a la plaça de bous. Més tard se celebrarà un festival de jota i bureo, i aquesta nit tindrà lloc la desfilada de disfresses.