Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Tauler d'anuncis Formacio i treball Ajudes i subvencions

Pròxims events

Projecció de la pel·lícula de Carlos Saura “Jota de Saura”.

10 Setembre 2017
19:00a20:00

jota-de-saura.jpg

Carlos Saura dirigeix aquest documental sobre la música, el cant i el ball de seva terra: Aragó. El director proposa un nou recorregut des dels cants i balls més bàsics i apreciats de la terra, fins aquells que anticipen el futur d’aquesta poderosa música, en un recorregut visual en el què els decorats i la llum servirán de guia al relat, amb la intenció de deixar per a la posteritat un document vital, històric i únic, que servisca al futur com a record i consulta per a tots els amants de la música (Filmaffinity).

Dia: Diumenge 10 de setembre de 2017.

Lloc: Videoclub.

Hora: 19:00 h.

Entitat: Ajuntament de Vilafranca.