Vilafranca viu avui el dia de les paelles

Vilafranca segueix immersa en les seues celebracions patronals de Sant Roc. Avui a les 11h s’obrirà la Tasca de la comissió on es repartirà l’arròs per al dia de les paelles. La diversió continuarà amb el tobogan aquàtic per a xiquets i xiquetes des del Rellotge, pel carrer Nou. El concurs de paelles se celebrarà en l’Avinguda Llosar. Aquesta vesprada se soltarà un corro de vaques de Hnos. Navarré. Després es provarà el bou Saloio, de la ramaderia San Marcos, adquirit a Cabanes.

El ‘tardeo’ a la Tasca de la Comissió arribarà amb el grup de sevillanes de Vilafranca. Després actuarà el grup Cositas Buenas. Aquesta nit s’embolará el bou exhibit a la vesprada i a la nit actuarà Dolces Cançons a la Tasca. La jornada finalitzarà amb l’orquestra Empopados.

Dia dels Quintos

Ahir es va celebrar el Dia dels Quintos amb una eixida de cavalls, jocs per a xiquets i xiquetes i la final de guinyot i botifarra. El corro de vaques el va protagonitzar el ferro Hnos. Bellés de la Torre d’en Besora. Més tard va arribar el peculiar concurs de Tatxa a l’avinguda Llosar. La festa va continuar amb el sopar del bou i la música de les xarangues Herederos del Coñac i Curts do it. El dia va finalitzar amb la macrodiscomòbil a la plaça de bous organitzada pels Quintos.