Vilafranca organitza la Festa dels Cadafals el 9 de setembre

L’Associació Cultural 8 de setembre de Vilafranca ha previst la Festa dels Cadafals per al pròxim 9 de setembre. La jornada comptarà amb vaques de corro a la vesprada, l’actuació de la Ravalera on Tour amb 3 peces de microteatre, un sopar popular i ball amb l’orquestra La Clave.

Els interessats a participar al sopar poden adquirir els tiquets a la papereria Els Ports i a la pastisseria María Rosario Bordàs. El menú d’adults serà de 15 euros i el de xiquets de 9.