Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Horari de les visites guiades als principals monuments i museus.

22 Setembre 2017a24 Setembre 2017

vg-mm-tb.jpg

Horaris:

La Tourist Info Vilafranca fa visites guiades en els següents horaris: Divendres i dissabte, pel matí i per la vesprada; diumenge, només pel matí.

- Museu de la Pedra en Sec i Ajuntament: A les 11:00 i a les 17:30 h.
- Ajuntament i Església: A les 12:00 i a les 16:30 h.

No cal reservar prèviament (excepte les visites que es realitzen fora dels horaris preestablerts).
Els grups es tancaran 5 min. abans de l’inici de la visita. Per favor, siga puntual.

Lloc d’eixida:

Tourist Info Vilafranca
Carrer Sant Roc, 1 - 12150 Vilafranca (Els Ports) - Castelló
Tel. 964 44 14 32 / 635 78 63 54

Preus:

- Museu de la Pedra en Sec i Ajuntament / Església i Ajuntament: General, 2€; Reduïda, 1,50€; Local general, 1€; Local reduïda, 0,50€.
- Entrada conjunta al Museu de la Pedra en Sec, Església i Ajuntament: General, 3€; Reduïda, 2€;  Local general, 1€; Local reduïda, 0,50€.

Nota: El preu reduït s’aplicarà a: Majors de 65 anys o pensionistes; famílies nombroses; persones desocupades; persones discapacitades; persones allotjades a Vilafranca o a la comarca; visites reservades dos dies abans de la seva realització; etc.