Vilafranca acollirà una jornada d’acollida familiar

Vilafranca acollirà el dimecres 13 de setembre una jornada d’acollida familiar, organitzada per la Mancomunitat Els Ports i l’Associació de Voluntaris d’Acollida Familiar. L’objectiu és donar a conèixer el recurs de l’acollida familiar, dins de la campanya realitzada per la Generalitat Valenciana. El dia 13 a les 18 hores en la seu de la Mancomunitat tindrà lloc una xarrada informativa sobre l’acollida familiar i com ser família educadora.

Hi haurà activitats infantils perquè xiquets i xiquetes puguen estar atesos durant la conferència.

Durant el dia de la xarrada se situarà una taula informativa davant de l’Ajuntament de Vilafranca d’11 h. a 13 h. i de 16 h. a 17.30 h. En aquestes taules es donarà a conèixer el treball que duu a terme l’associació d’acollida familiar. Les jornades informatives també se celebraran el dia 11 de setembre a Morella i el dia 17 d’octubre a Forcall i Cinctorres.