Infovila supera els 1.150 subscrits

-Amb motiu dels 1.000 usuaris s’ha organitzat un sorteig

El servei de bans per whatsapp Infovila supera els 1.150 subscrits. Vilafranca va ser el poble de la província pioner en la seua implantació i des de llavors des de la localitat s’ha assessorat a nombrosos municipis i comarques de Castelló i Teruel per a la posada en funcionament.

Amb motiu dels 1.000 subscrits l’Ajuntament de Vilafranca, a través de la regidoria de Noves Tecnologies, ha organitzat un sorteig entre tots els usuaris d’Infovila.

Jorge Dols, veí de Vilafranca, ha sigut el guardonat. Com a premi ha rebut una fotografia aèria a gran format -50×70- del paisatge de Vilafranca cobert de neu.

Els regidors impulsors d’Infovila, Cristóbal Troncho i Valentín Miravet, han sigut els encarregats de fer-li lliurament de la imatge.