Vilafranca acull una jornada sobre acolliment familiar

La seu de la Mancomunitat Comarcal Els Ports a Vilafranca ha acollit una jornada sobre acolliment familiar, dins del programa formatiu de la Generalitat Valenciana i els serveis socials de la Mancomunitat.

En l’activitat s’ha explicat què suposa convertir-se en família educadora. A més de la xarrada, durant tot el dia s’ha habilitat una taula a les portes de la Mancomunitat. Així mateix s’han organitzat activitats per a escolars durant el desenvolupament de la sessió informativa. Les jornades informatives també es desenvoluparan a Cinctorres i Forcall el 17 d’octubre.