Vilafranca celebra les XII Jornades de la gent gran

Vilafranca està vivint aquests dies la XII edició de les Jornades de la gent gran. L’activitat es va iniciar el dilluns amb una eixida a la muntanya guiada per José Escuder. Els excursionistes van realitzar un traçat de 7,5 quilòmetres pel camí del Mas de Tena, el pi del Corralet, la creu de Pedro, el Mas de Tena i la bassa de l’Hivern, un traçat d’aproximadament 7,5 km.

El dimarts es va projectar la pel·lícula La Gran Familia Española. El dimecres el tècnic de turisme, Guillem Monferrer, va oferir una conferència sobre l’evolució del Carrer Major i dels comerços a Vilafranca.

Ahir dijous va tindre lloc el concurs de guinyot. Avui divendres la mestra María Jesús Gil guiarà un taller sobre percussió corporal. Finalment, demà dissabte se celebrarà un sopar de germanor al Parador de Festes.

Les jornades estan organitzades per l’Ajuntament de Vilafranca i l’Associació de jubilats i pensionistes Francolí.