Bonavista, Ferrer i Inturias guanyen a l’Entreparets de Vilafranca

-Miguel Ángel Duplas i Ioana Petenchi aconsegueixen la victòria en la Lliga Castelló Nord

Els corredors Mario Bonavista i Albert Ferrer han compartit victòria en la X Entreparets de Vilafranca. Tots dos corredors, oriünds de la Iglesuela del Cid i Portell, han arribat junts a la meta de la Plaça En Blasc de Vilafranca.
En categoria femenina María Eugenia Inturias ha sigut la primera classificada, seguida de Diana Martorell i Eva Bellés. Ni en categoria masculina ni en femenina s’ha batut el rècord de la prova, en possessió de Mario Bonavista i Raquel Martínez.

Al voltant de 650 corredors han pres l’eixida a l’Entreparets de Vilafranca. Aquesta inscripció suposa un rècord de competidors en la prova de Vilafranca. 350 ho han fet en la marxa llarga de 25 quilòmetres i 950 metres de desnivell. La resta ha competit en les categories per a joves i en la marxa no competitiva.

Festa a la Plaça En Blasc

La Plaça En Blasc s’ha convertit en una festa de l’esport. Al voltant de 1.000 persones han visitat Vilafranca amb motiu de l’Entreparets. La presència de públic en la meta ha sigut la més massiva en els darrers anys.

100 voluntaris

Un equip de més de 100 voluntaris s’ha encarregat de coordinar l’organització a l’eixida i la meta, als avituallaments i a tot el recorregut. La jornada ha estat acompanyada per una perfecta climatologia.

L’Aplec dels Ports

Els joves que formen part de la comissió organitzadora de l’Aplec dels Ports han disposat d’un mostrador on han arreplegat propostes per a la comarca i, a més, han començat a vendre loteria de Nadal per a finançar la celebració de l’esdeveniment que arribarà l’últim cap de setmana de juliol de 2018.