Cap de setmana amb bureo i Sant Miquel a Vilafranca

El cap de setmana passat Vilafranca va celebrar la trobada de l’Associació de Bureo-Iglesuela Vilafranca que, a més, va comptar amb balladors, músics i cantadors procedents de nombrosos municipis del Maestrat i les comarques de Terol de Gúdar Javalambre i el Maestrazgo.

La jornada es va iniciar amb una ronda pels carrers de la localitat. Després d’un dinar de pa i porta al Parador de Festes es va celebrar una vesprada de bureo on no van faltar les jotes, les seguidilles i els fandangos.

Sant Miquel

El diumenge nombrosos veïns de Vilafranca es van desplaçar fins a l’ermita de Sant Miquel on es va celebrar una missa amb motiu de la festivitat que acostuma a viure’s el darrer cap de setmana de setembre.