Millora de voreres a l’entrada de Vilafranca

L’Ajuntament de Vilafranca ha iniciat les obres de millora de les voreres que comuniquen la plaça de bous amb l’ubicació de Creu Roja. S’han retirat les lloses existents que presentaven nombroses irregularitats i es col·locaran noves lloses perquè el ferm siga més uniforme. Els treballs es financen amb càrrec als pressupostos d’enguany.

El consistori ha engegat un pla de millora de voreres en la localitat que s’anirà executant en la mesura de les possibilitats del municipi. La regidora Silvia Colom ha apuntat que està previst continuar en el tram de l’avinguda de Castelló amb Alcalde Monfort. Així mateix, també es realitzarà la millora a l’altre costat de calçada.