Vilafranca millora el paviment de l’escorxador

L’Ajuntament de Vilafranca ha millorat el paviment de l’escorxador municipal per a adaptar-lo a les normatives sanitàries. El consistori ha recorregut a una empresa especialitzada. L’actuació s’ha realitzat perquè la instal·lació estiga a punt per a l’activitat habitual dels carnissers i també per a les matances que es realitzen durant l’època hivernal.

La constant millora en les instal·lacions de l’escorxador ha propiciat que siga utilitzat no només per empreses agroalimentàries locals, sinó també per firmes procedents d’altres municipis, també de la província de Terol.