Una exposició sobre Barbie a Vilafranca

Vilafranca està preparant una gran exposició sobre la nina Barbie. Les sales gòtiques de l’ajuntament de la localitat acolliran, a partir de novembre, una mostra sobre aquesta icònica nina. L’exposició podrà visitar-se durant la tardor i l’hivern.

Des de la Tourist Info de l’Ajuntament de Vilafranca, que s’encarrega d’organitzar l’exposició, s’ha sol·licitat la col·laboració dels veïns i tots els interessats perquè aporten les seues Barbies i complements. Es poden portar a l’oficina de turisme fins al 29 d’octubre, data en la que es tancarà la recollida. D’aquesta manera, la Barbie serà protagonista a la localitat.

L’oficina de turisme està oberta de dimarts a dissabte de 10.00h a 13.30h i de 16h a 19h. Els diumenges de 10.00h a 13.30h.