Vilafranca programa un taller sobre àlbum fotogràfic 2.0

Com elaborar un àlbum fotogràfic familiar 2.0. És el títol d’un taller que oferirà la Universitat Jaume I, a través del Programa d’Extensió Universitària i l’Ajuntament de Vilafranca. La professora i fotògrafa vilafranquina Corinne Julve, d’Innova Photo Style, mostrarà una nova forma de crear i compartir l’àlbum familiar utilitzant les noves tecnologies. Les sessions se celebraran els dies 11 i 25 de novembre de 10 a 14 h. Les persones interessades a inscriure’s poden posar-se en contacte amb les oficines municipals de l’Ajuntament de Vilafranca fins al pròxim 8 de novembre.