Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

XXV Mostra de Teatre Reclam: “Palabras de Miguel”.

11 Novembre 2017

palabras-de-miguel-hernandez.jpg

Lloc: Sala Carles Pons de la Casa de la Cultura.
Data: Dissabte 11 de novembre de 2017.
Hora: 19:00 h.
Entitat: UJI i Ajuntament de Vilafranca.

Companyia: La Nona Teatro.
Narrador: José Manuel Garzón
Pianista: José Galiana.
Duració: 60 minuts.

Públic adult

Aquest espectacle és un homenatge al poeta Miguel Hernández a través de la correspondència mantinguda amb la seva dona, Josefina Manresa, al llarg de la seva vida.

Durant una hora s’aniran desgranant anècdotes, poemes i fragments de les cartes escrites per Miguel, reflectint les quatre etapes de la seva vida que comprenen la seva relació amb Josefina.

Espectacle seleccionat per la Comissió del Centenari del Naixement de Miguel Hernández 2.010.

En primer lloc, es recordaran les cartes romàntiques de la seva etapa de nuvis durant l’estada de Miquel a Madrid; seguidament, el principi de la Guerra Civil i el seu pas pel front; posteriorment, la seva detenció i periple per la presons espanyoles i finalment la seva arribada a la presó d’Alacant i mort.

A través de totes aquestes cartes, coneixerem la figura del poeta des d’un punt de vista humà, com a pare i espòs. Tots aquests textos, es completaran amb l’acompanyament d’un pianista.