Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

XXV Mostra de Teatre Reclam: “Screen Man” (L’Home Pantalla).

24 Febrer 2018
17:00a18:00

screen-man.jpg

Lloc: Sala Carles Pons de la Casa de la Cultura.
Data: Dissabte 24 de febrer de 2018.
Hora: 17:00 h.
Entitat: UJI i Ajuntament de Vilafranca.

Companyia: Teatre de l’Home Dibuixat.
Autor/intèrpret: Tian Gombau.
Direcció: Panchi Vivó y Tian Gombau.
Escenografia y objetos: Isa Soto.
Animació i grafismes: Luís Aguilar.
Duració: 30 minuts.

Recomanada a partir de 3 anys

L’Home Pantalla ens convida a conèixer el seu univers particular on juga amb les imatges. La repentina aparició de Pomodoro, un titella somiador, altera la seva vida quotidinana. Naiscuda de l’empatía, una relació de confiança i solidaritat creix al seu voltant. La fusió entre els somnis dels dos dóna lloc a un projecte comú baix el cel estrellat. I, entre totes les estrelles, una, fugaç i efímera, il·lumina la nit per a demanar nous desitjos, estos i el públic assistent a la representació.