Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Tauler d'anuncis Formacio i treball Ajudes i subvencions

Pròxims events

II Jornades de Comerç i Empresa.

9 Novembre 2017a12 Novembre 2017

ii-jornades-comerc-i-empresa.jpg

DIJOUS 9 I DIVENDRES 10 DE NOVEMBRE DE 2017:

Curs: “Creació d’empreses socials”.
Horari: De 10:00 a 13:30 h.

DISSABTE 11 DE NOVEMBRE DE 2017:

Conferència: ”Comerços feliços, clients feliços”, a càrrec de Pascual Benet, amb la introducció de David Forés, del Consell de Cambres de Comerç de la CV - PATECO.
Horari: 17:00 h.

Pausa-cafè.
Horari: 18:30 h.

Presentació de la campanya “Vilafranca Plàstic free”, en favor del projecte d’investigació “Detecció de càncer mitjançant tècniques no agressives” en el què participa la investigadora vilafranquina Alba Loras Monfort.
Horari: 19:00 h.

DIUMENGE 12 DE NOVEMBRE DE 2017:

Conferència: “Ecomarketing en el comerç: sigues més competitiu i sotenible estalviant costos”, a càrrec
d’AEOLUZ amb la introducció de David Forés, del Consell de Cambres de Comerç de la CV - PATECO.
Horari: 11:00 h.

Conferència: “El comerç local a les xarxes socials”, a càrrec de Marta Milian i Lluís Puig. Cas d’èxit a càrrec de Ricardo Lop, d’Aceros de Hispania.
Horari: 12:30 h.

Cloenda i Dinar.
Horari: 14:00 h.

Entitat: Vilafranca, Espai de Comerç i Ajuntament de Vilafranca.