La biblioteca de Vilafranca, seleccionada per a una ajuda de promoció lectora

La biblioteca de Vilafranca continua rebent reconeixements. Així, el centre municipal de lectura de Vilafranca, ha sigut seleccionat per la Comissió de Valoració del Premi María Moliner d’Animació. Com a premi rebrà una ajuda per a l’adquisició de llibres.
Es tracta d’un nou reconeixement per a la biblioteca de la Vila, que supera els 1.000 socis. Es tracta d’una xifra més que rellevant tenint en compte que Vilafranca no supera els 2.500 veïns censats. Quasi la meitat dels veïns és soci de la biblioteca. A més el centre municipal de lectura rep visites de nombrosos municipis de l’entorn.

El guardó forma part del premi d’animació a la lectura María Moliner.
La biblioteca de Vilafranca, seleccionada per a una ajuda de promoció lectora