Neteja de desguassos en l’Avinguda de Castelló de Vilafranca

Les brigades de manteniment estan netejant aquests dies els desguassos de l’Avinguda de Castelló de Vilafranca. L’ajuntament, a través de l’àrea d’Obres i Serveis, va sol•licitar a Carreteres la neteja d’aquests desguassos. Es va demandar una neteja exhaustiva retirant les reixetes de cadascuna de les evacuacions. Els operaris de manteniment d’Obres Públiques estan executant aquesta neteja amb la vista posada en l’arribada de les pluges. Des de l’àrea d’Obres i Serveis, la regidora Silvia Colom ha valorat la resposta de la conselleria d’Infraestructures.
Neteja de desguassos en l'Avinguda de Castelló de Vilafranca