El 25 de novembre concert de Santa Cecilia amb la Unió Musical de Vilafranca

La Unió Musical de Vilafranca ha presentat el cartell del concert que celebrarà amb motiu de la festivitat de Santa Cecilia.
Durant l’acte, que començarà a les 19.30 hores, la Unió Musical de Vilafranca, dirigida per Pau Monfort, realitzarà un concert en dues parts. En la primera, s’interpretaran temes de ‘Aaron Copland’, com són ‘Fanfare for the Common Man’, ‘Danzón Cubano’ i ‘Concert per a Clarinet’, comptant amb la col•laboració especial de Diego García al clarinet.

Per la seua banda, en la segona meitat del recital, els assistents gaudiran amb temes de ‘Leonard Bernstein’ com ‘Prelude, Fugue and Riffs’ per a clarinet i orquestra de jazz, ‘Fancy Free: Three Dance Variations’ (galop, vals i danzón) i ‘On the town: Three Dance Episodes’ (‘The Great Lover Displays Hiimself’, Lonley Town: Pas de deux’ i Times Square 1944’).
El 25 de novembre concert de Santa Cecilia amb la Unió Musical de Vilafranca