Comença la segona jornada de comerç i empresa de Vilafranca

Dissabte i diumenge Vilafranca acull la segona edició de la jornada de Comerç i Empresa. L’organitza l’associació Vilafranca Espai de Comerç amb el suport de l’Ajuntament de Vilafranca, la Cambra de Comerç de Castelló, l’Institut d’ Investigació Sanitària La Fe, el Ministeri d’Economia i Competitivitat i el Fondo Social Europeu. Les jornades estan obertes a tots els emprenedors, autònoms, comerciants, veïns i interessats.

El dissabte, des del Consell de Cambres de comerç, amb introducció de David Forés i conferència de Pascual Benet s’abordarà la importància dels comerços feliços per a tenir clients feliços.Després de la pausa es presentarà la campanya Vilafranca ‘Plastic Free’ en favor del projecte de recerca “Detecció del càncer mitjançant tècniques no agressives” amb la presència de la investigadora vilafranquina Alba Loras Monfort.

El diumenge dia 12 la jornada es dedicarà al comerç local. Aeoluz explicarà mesures per a reduir costos en el consum elèctric, amb la presentació de David Forés, del Consell de Cambres de comerç. A continuació Marta Milián i Lluís Puig oferiran una xarrada sobre el comerç local i les xarxes socials. Així mateix s’analitzarà el cas d’èxit de Ricardo Llop, d’Acers d’Hispània.

Comença la segona jornada de comerç i empresa de Vilafranca