Vilafranca celebra la setmana contra la violència de gènere

A partir del dilluns 20, Vilafranca viurà una sèrie d’actes per a condemnar la violència de gènere amb motiu del dia internacional que se celebrarà el 25 de novembre.

Així, el dilluns 20 es penjarà en la façana de la Casa Social el tapís amb llaços elaborat pel Grup de Dones de Vilafranca. En ell, hi haurà un llaç per cada dona assassinada durant 2017.

El dia 24, a partir de les 19.00, tindrà lloc la Marxa Contra la Violència de Gènere que partirà de la Casa de la Cultura fins a l’ajuntament. Allí, l’edil de Benestar Social i Igualtat, Betlem Pons Aleman, llegirà el manifest. A continuació, es llegirà el nom de totes les víctimes de violència de gènere i els alumnes del CEIP Don Blasco de Alagón llegiran els noms de cada xiquet orfe per aquesta causa.

Vilafranca celebra la setmana contra la violència de gènere
A partir del 20 de novembre l’ajuntament posarà a la disposició dels veïns polseres amb el lema “Jo rebutge la violència de gènere” que també seran repartides abans de la marxa del dia 24.