Vilafranca contra la violència masclista

Vilafranca ha guardat un minut de silenci contra la violència masclista. Ha sigut aquest matí a les 12.00 hores com a mostra de repulsa per l’assassinat d’una xiqueta de 2 anys a Alzira. A la concentració han assistit l’alcalde de Vilafranca, Óscar Tena, membres de la corporació local, representants sindicals, del Grup de Dons de Vilafranca i de l’Associació de Jubilats i Pensionistes Francolí, així com veïns i veïnes del municipi.
 Vilafranca contra la violència masclista