La Unió Musical de Vilafranca incorpora a 3 músics per Santa Cecilia

La Unió Musical de Vilafranca ha incorporat a tres noves músiques a la formació. Per a certificar la seua integració en la banda han recorregut Portell, Castellfort i Vilafranca on han arreplegat a les tres noves incorporacions.

En Portell la formació dirigida per Pau Monfort Pitarch ha incorporat a Sonia Moralla, que tocarà la percussió. A Castellfort s’incorpora Natàlia Bel Segura que tocarà el saxofon. Ambdues músiques, Sonia i Natalia, ja tenen a dues germanes que formen part de la banda vilafranquina.

Finalment en Vilafranca la Unió Musical de Vilafranca ha incorporat a Carla Monfort, que tocarà el saxo. El seu pare també toca el saxofon.

En la recollida en les seues respectives cases el director de la Unió Musical de Vilafranca, Pau Monfort, ha fet lliurament d’una insígnia a les noves músiques. Així mateix els més joves de la banda els han fet lliurament d’una L per la seua entrada en l’agrupació musical.
La Unió Musical de Vilafranca incorpora a 3 músics per Santa Cecilia