“Una terra plena de vida” lema de l’Aplec dels Ports a Vilafranca

Els organitzadors de l’Aplec dels Ports a Vilafranca han presentat el lema de la quaranta edició de la festa comarcal que arribarà al juliol de 2018 a la localitat. La presentació ha tingut lloc en la primera festa pre-aplec que s’ha celebrat en la localitat. La jornada s’ha centrat en l’educació i ha comptat amb la presentació del lema i un video gravat amb els xiquets i xiquetes de la comarca. A més s’ha inaugurat en les sales gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca l’exposició “Escola Rural de la Mata”.

En la biblioteca de Vilafranca ha tingut lloc el primer debat comarcal, que ha comptat amb la presència de l’alcalde de Vilafranca, Óscar Tena i la primera tinent d’alcalde, Silvia Colom.

Els més xicotets han pogut gaudir d’una xocolatada i jocs infantils.

En el Parador de Festes s’ha viscut un multitudinari sopar a la qual ha seguit l’actuació de Skartxos, Hereus i DJ Manshtip.