Vilafranca inicia la setmana contra la Violència de Gènere

Vilafranca viu aquesta setmana una intensa agenda d’actes centrada en la condemna dels actes de la violència de gènere. Així, hui a les 12.00 hores es penjarà en la façana de la Casa Social un tapis de llaços elaborats pel grup de dones del municipi. Cada llaç del tapis, representa a una dona assassinada durant 2017.

El divendres 25, a les 19.00 hores donarà començ la Marxa contra la Violència de Gènere que partirà de la Casa de la Cultura i recorrerà la localitat fins arribar a l’ajuntament. Allí, la regidora de Benestar Social, Betlem Pons Aleman, llegirà el manifest pel Dia Contra la Violència de Gènere (25 de novembre).
A continuació, els representants de les associacions locals llegiran el nom de totes les dones assassinades durant aquest any i els alumnes del CEIP Don Blasco de Alagón faran el mateix amb els noms de cada xiquet orfe víctima de la violència.
A partir d’avui, els ciutadans poden adquirir una polsera confeccionada per l’ajuntament que porta el lema “Jo rebutge la violència de gènere”.
 Vilafranca inicia la setmana contra la Violència de Gènere