Concert de Santa Cecília de la Unió Musical de Vilafranca

La Unió Musical de Vilafranca celebra el dissabte 25 de novembre el concert de Santa Cecília. Així, els amants de la música es reuniran des de les 19.30 hores en el Parador de Festes de Vilafranca per a gaudir de l’actuació de l’agrupació musical.

D’aquesta forma, la Unió Musical, amb Pau Monfort al capdavant, dedicarà el concert de Santa Cecília 2017 a dos grans compositors americans del segle XX: Aaron Copland (1900-1990) i Leonard Bernstein (1918-1990).

Cal recordar que el cap de setmana passat i dins de les activitats per la patrona dels músics, la banda va realitzar una cercavila per Portell, Castellfort i Vilafranca per a arreplegar a les seues tres noves integrants: Sonia Morella en la percussió, Natalia Bel i Carla Monfort ambdues en el saxo alt.

Concert de Santa Cecília de la Unió Musical de Vilafranca