Vilafranca comptarà amb un centre de recepció de visitants

L’ajuntament comptarà amb un nou centre de visitants en l’antiga llotja. Per a açò el consistori ha signat un conveni amb la Diputació de Castelló pel qual la institució provincial aportarà 50.000 euros. Així mateix el municipi sol·licitarà una ajuda de 53.000 euros a la Diputació de Castelló. Des de l’àrea de turisme s’ha indicat que es renovarà el paviment, els tancaments, l’adaptació per a minusvàlids i els serveis.
Vilafranca comptarà amb un centre de recepció de visitants