Benefici de 8.500 euros en les festes de 2017

La comissió de festes de 2017 de Vilafranca ha presentat els comptes de les celebracions patronals de Sant Roc de 2017. La regidora de festes, Silvia Colom, ha mostrat la seua satisfacció pel treball que ha exercit la comissió i pels resultats obtinguts. La comissió ha presentat uns beneficis de 8.500 euros. Aquests diners s’invertiràn en l’adquisició de noves taquilles, un element que s’ha considerat necessari. Així mateix, es comprarà una nova barra metàl•lica transportable i fàcil de muntar. Una altra inversió seran nous robers per al Parador de Festes.