La Unió Musical de Vilafranca celebra el concert de Santa Cecilia

La Unió Musical de Vilafranca va oferir dissabte passat a la vesprada el concert de Santa Cecilia. La formació dirigida per Pau Monfort ho va dedicar a dos grans compositors americans del segle XX: Aaron Copland i Leonard Bernstein.
En el concert es van lliurar els diplomes a les noves integrants de la formació: Sonia Moralla, pecusión, Natalia Bel i Carla Monfort, saxo alt.

Així mateix es va fer lliurament a dos de les integrants de la banda d’un diploma de reconeixement pels seus 25 anys en la formació. Les homenatjades van ser: María Jesús Gil i Leticia Lorenz.
La Unió Musical de Vilafranca celebra el concert de Santa Cecilia