Vilafranca marxa contra la violència de gènere

Vilafranca ha celebrat una manifestació i una concentració contra la violència de gènere. Des de la Casa de Cultura ha partit una marxa que ha finalitzat enfront de l’escultura de la planxadora de calces. Una gran pancarta ha mostrat el rebuig contra la violència masclista. En l’estàtua s’han dipositat roses roges en record de les víctimes. Les finestres de la Casa Social s’han il·luminat de color morat, el color distintiu de la jornada. Per a finalitzar l’acte la regidor de Benestar Social de l’Ajuntament de Vilafranca, Betlem Pons, ha llegit un manifest.
Vilafranca marxa contra la violència de gènere