Concert extraordinari pels 10 anys de Dolces Cançons

Dolces Cançons ha celebrat el seu desè aniversari. El grup, segons ha relatat el seu director, Héctor Sancho, “va nàixer d’unes classes de guitarra i a partir d’ací es van ser incorporant les bandúrries”. Des d’eixe moment, Dolces Cançons acostuma a oferir el concert de Santa Cecilia i diverses actuacions estivals.

Enguany, per a celebrar la dècada d’existència, han actuat al costat de la rondalla de la Iglesuela del Cid.

En l’actualitat un grup d’alumnes segueix sent el futur del grup. La rondalla de la Iglesuela i Dolces Cançons han actuat per separat i finalment s’han unit per a oferir peces conjuntes.
Cal assenyalar que ambdues agrupacions musicals mantenen estrets vincles de col·laboració i amistat.
Concert extraordinari pels 10 anys de Dolces Cançons