Curs de primers auxilis en Creu Roja Vilafranca

Creu Roja Vilafranca ha celebrat un curs de 10 hores per a atendre a accidentats, tant en situacions comunes com en les més urgents com a parades cardio-respiratòries.

En la primera sessió s’ha analitzat la reanimació cardiopulmonar amb teories i pràctiques. Es tracta d’un coneixement que per part dels formadors és vital. Es calcula que a Espanya hi ha 3.000 situacions de parades cardio-respiratòries que es podrien millorar si les persones de l’entorn saben actuar.

Des de Creu Roja s’està intentant reforçar aquesta pràctica d’atenció en la població. Veïns i veïnes de totes les edats han assistit al curs.

Curs de primers auxilis en Creu Roja Vilafranca